| |
| CinEd 2.1 adlı Film Eğitimi Projesinde Üretilen Eğitsel Çıktılara İlişkin Kültürel Bir İnceleme |
| |
| Film ve Dizilerin Turistik Destinasyon Tercihlerine Etkisi: Görsel İmajların Seyahat Motivasyonuna Yönelik Bir Araştırma |
| |
| Suriyeli Göçmenlerin Ötekileştirilmesinde Medyanın Rolü |
| |
| Türk Sinemasında Metaforik Anlatım Örneği: Çamur Filmi |
| |
| MİLLİ SİNEMA BAĞLAMINDA MESUT UÇAKAN SİNEMASI |
| |
| ONLİNE YAYIN PLATFORMALARI VE SİNEMA İZLEME DENEYİMİ: AYDIN ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME |
| |
| Sinemda Kadına Yönelik Şiddet: Madde 438 Filmi Analizi |
| |
| A social media video sharing practice “TIKTOK” discussions |
| |
| Korkudan Doğan Haz: Türk Sinemasında Korku Filmleri Üzerine Bir Değerlendirme |
| |
| Korkudan Doğan Haz: Türk Sinemasında Korku Filmleri Üzerine Bir Değerlendirme |
| |
| Üniversite Görünürlülüğünün Artırılması: Adnan Menderes Üniversitesi |
| |
| Safranbolu Mümtazlar Mansion As Acinematical Venue: Sample Movie “120” |
| |
| ÜNİVERSİTE GÖRÜNÜRLÜĞÜNÜN ARTIRILMASI: ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ |
| |
| Bir Siyasal İletişim Yöntemi Olarak Sinema: İradenin Zaferi Filmi Örneği |
| |
| ÜNİVERSİTE GÖRÜNÜRLÜĞÜNÜN ARTIRILMASI: ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ |
| |
| DEMOKRASİNİN KESİNTİYE UĞRADIĞI OLAĞANÜSTÜ DÖNEMLERDE 4. GÜÇ OLARAK BASININ ROLÜ: ADÜ ÖĞRENCİLERİ ÖZELİNDE BİR DEĞERLENDİRME |
| |
| Olağanüstü Dönemlerde Demokratik Yaşam: 15 Temmuz 2016 Sonrasında Temel Hak ve Hürriyetlerdeki Değişimlerin Yazılı Medyadaki Haberlere Yansımalarının Analizi |
| |
| GELENEKSEL MEDYADAN YENİ MEDYAYA KADIN VE ÇOCUK: ŞİDDET, TACİZ, TECAVÜZ, CİNAYET HABERLERİNİN MEDYA ETİĞİ AÇISINDAN TARTIŞILMASI |
| |
| DEMOKRASİNİN KESİNTİYE UĞRADIĞI OLAĞANÜSTÜ DÖNEMLERDE 4. GÜÇ OLARAK BASININ ROLÜ: ADÜ ÖĞRENCİLERİ ÖZELİNDE BİR DEĞERLENDİRME |
| |
| Fotoğrafta Savaş ve Şiddetin Soyut Sunumu: Simon Norfolk |
| |
| ÇOCUĞUN SOSYALLEŞMESİNDE OYUN VE OYUNCAĞIN ÖNEMİ Aydın İli Özelinde Bir Değerlendirme |
| |
| Çocuğun Sosyalleşmesinde Oyun Ve Oyuncağın Önemi Aydın İli Özelinde Bir Değerlendirme |
| |
| Somut Olmayan Kültürel Mirasımız: Kıbrıs’taki Karagöz ve Kadın Figürler |
| |
| Fotoğrafta Savaş ve Şiddetin Soyut Sunumu: Simon Norfolk |
| |
| NATIONALIST DISCOURSE IN CINEMA AN ANALYSIS UPON RAMBO III AND VALLEY OF THE WOLWES PALESTINE FILM |
| |
| Nationalist Discourse in Cinema an Analysis upon Rambo III and Valley of Wolves Palestine Film |
| |
| İzolasyonlar Altında Sinema Yapmak |
İletişim
aslanm@sakarya.edu.tr0 (264) 295 54 54
Sosyal Hesaplar